کارشناس فوتسال کشورمان گفت: کسب رتبه سوم مسابقات جهانی کلمبیا، افتخاری تاریخی است

رضا فلاح زاده در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جواندرباره رتبه سومی تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابت های جهانی کلمبیا، اظهار کرد: کسب رتبه سومی تیم ملی فوتسال در مسابقات جهانی را  به جامعه این رشته و مردم فوتسالدوست ایران تبریک می گویم. نخستین باری است که یک رشته تیمی در ورزش کشورمان روی سکوی جهانی قرار می گیرد.

وی افزود: مقام تاریخی را به دست آوردیم. باید بگویم فوتسال همیشه طلایه دار کارهای بزرگ در ورزش کشورمان است. امیدوارم این افتخارآفرینی ها تداوم داشته باشد.

فلاح زاده با اشاره به تدابیر تاکتیکی مناسب تیم ملی فوتسال، گفت: از بزرگ ترین حسن های تیم ملی فوتسال در این رقابت ها، بازگشت به جریان بازی و جبران عقب افتادگی از حریف بود. این امر نشان می دهد کادرفنی و بازیکنان ما تمرکز و آمادگی بالایی داشتند.

وی ادامه داد: اغراق آمیز نیست که بگویم تیم ملی فوتسال لیاقت رفتن به فینال و قهرمانی جهان را داشت اما به هر حال اسیر اتفاقات شد و از این مهم بازماند. به هر حال رتبه سومی هم ارزشمند است و شبی به یادماندنی برای فوتسال کشورمان رقم خورد 

سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز درباره عملکرد سپهر محمدی در ضربات پنالتی دیدار با پرتغال، بیان کرد: سپهر عملکرد قابل ستایشی در ضربات پنالتی ارائه کرد. البته تمام بازیکنان ایران شایستگی خود را در این بازی اثبات کردند. حتی محمد طاهری هم با کمال تعصب و غیرت پشت ضربه پنالتی قرار گرفت اما بدشانسی آورد و پنالتی خود را از دست داد. بار دیگر این افتخار را به تمام اهالی فوتسال به خصوص اساتید و موسپید کرده های این رشته تبریک می گویم و از بازیکنان و کادرفنی تیم ملی کمال تشکر را دارم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار